.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماينده خبرگان مازندران از نماينده مجلس؛
اول عذرخواهي بعد هم توبه
آيت الله معلمی در خطبه های نماز جمعه اعلام داشت: آن آقایی که مصاحبه کرده و فرد متعرض را کارگر نامیده است اولا" باید با همان سایت مصاحبه و از جامعه کارگران قائمشهر عذر خواهی کند در ثانی به درگاه خداوند توبه نماید.
اول عذرخواهي بعد هم توبه

آيت الله معلمی امام جمعه قائمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته به اتفاقات پیش آمده در جریان سفر رییس جمهور به مازندران اشاره و به شدت از شخصی که فرد متعرض را کارگر نامید انتقاد کرد.

به گزارش شمال نيوز ،عضو مجلس خبرگان رهبری در مازندران اعلام داشت: آن آقایی که مصاحبه کرده و فرد متعرض را کارگر نامیده است اولا" باید با همان سایت مصاحبه و از جامعه کارگران قائمشهر عذر خواهی کند در ثانی به درگاه خداوند توبه نماید.

او در ادامه با اشاره به اینکه فرد متعرض سابقه دار بوده و به ریاست جمهور قبلی هم تعرض کرده تا آنجا که آقای خاتمی به او تفقدی نیز داشته به مزاح گفت:احتمالا"با توجه به تورم موجود این شخص انتظار تفقد بیشتری را دارد.

وی همچنین گفت:این فرد از یکی از بانک های استان درخواست وام کلان نموده و چون وام برایش ردیف نشده بود تهدید کرد که بزودی کار دست شما می دهم.

آيت الله
معلمی انگیزه این شخص را سیاسی ندانست و گفت:او تنها به دنبال منافع اقتصادی خود بوده است.

امام جمعه قائمشهر علت عدم حضور خود در شهرستان ساری در خلال سفر ریاست جمهوری را دل آزرده بودن خود از رییس جمهور عنوان داشت و اظهار نمود:بعد از مراسم مرحوم کردان رییس جمهور شخصا" با بنده تماس گرفته و صحبت کردند.من نیز اعلام داشتم به علت اینکه چند قولی که راجع به نساجی داده اید عملی نشده بنده دل آزرده ام.البته رییس جمهور در این خصوص توضیحاتی داده اند که بنده از بیان همه آنها معذوریت دارم. ولی یک جمله گفته اند که من نیز آنرا تایید می کنم و آن جمله این است که اگر برخی از افراد در استان در این موضوع دخالت نکره بودند تا کنون مساله نساجی به سرانجام می رسید.

وي ادامه داد، من در این گفتگو به آقای رییس جمهور گفتم که شخص استاندار و نماینده ولی فقیه در استان از نساجی بازدید کردند ولی کاری از دست آنها بر نیامد چرا که اگر قرار بود کاری می کردند تا الان این مشکلات حل می شد و دلیل این حرف من رجوع کارگران نساجی در مراسم سخنرانی رییس جمهور می باشد.

همچنین
آيت الله معلمی در قسمتی از بیانات خود از خرده گرفتن برخی افرادبه اعتراض کارگران اشاره داشته و افزود:بنده این خرده گیری ها را قبول ندارم و بر اساس مفاهیم قرآنی عرض می کنم کسی نباید صدایش بلند شود مگر اینکه به او ستم شده که به این کارگران نیز ستم شده است.

وی در ادامه گفت:اگر اینها جلوی رییس جمهور نتوانند فریاد کنند پس پیش چه کسی فریاد کنند؟ البته شخص رییس جمهور بعد از مراسم به بنده گفتند که من هیچ دلخوری از کارگران ندارم و حق با اینهاست و من نیز در جواب ایشان اعلام داشتم:مردم قائمشهر همه حزب اللهی هستند و در میان آنها از همه حزب اللهی تر همین کارگران می باشند.

آيت الله معلمی همچنین از استاندار مازندران که بلافاصله در مصاحبه ایی فرد متعرض را کارگر ندانسته و از این قشر زحمتکش دفاع کردند تشکر کرد.

به گزارش شمال نيوز ، کارگران نساجی طی بیانیه ای ضمن پافشاری بر پیگیری حقوق خود از مجاری قانونی عمل آن فرد معلوم الحال را در تعرض به رییس جمهور محکوم کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آذر 1390
من اونجا بودم اگر قایم شهریها شلوغ نمیکردن این معترض سوی استفاده نمیکردم
عبدالله 25 آذر 1390
با سلام و خدا قوت به حاج آقا معلمی حقا که لیاقت .... و نرفتن شما بهترین حمایت برای کارگران بود چرا که همین آقای رئیس جمهور شش سال پیش در زمین فوتبال قائم شهر ....خطاب به کارگران نساجی گفت بروید مشکل نساجی حل شده و از این دست .... که آنروز هم جنابعالی طی سخنان مبسوطی مشکلات شهرمان و از جمله نساجی را باز گو نمودید که مطمئنا هیچکدام به سرانجام نرسید و در نتیجه می شود اینگونه گفت....
tahami 26 آذر 1390
ما" هم ازدست این نمایندگان شجاعی ویوسف نژاد وادیانی واکبری خسته شدیم.
نا شناس 26 آذر 1390
اقاي معلمي بهتراست همه حرفا را بگوييد تا ملت بدانند چه كسي در استان مخالف حل شدن مشكل نساجي است
نا شناس 26 آذر 1390
كي نميزاره مشكل نساجي حل بشه !!
نا شناس 26 آذر 1390
جاج آقا به مردم غیور وشهید پرور قائم شهربگویید که نماینده های شهرشان واعوان وانصار شان نساجی مازندران را شخم زدند ...چرا سکوت می کنید.
نا شناس 26 آذر 1390
ار اون حرفاست وقتي رييس جمهور مي گه نميگذارند . بايد فاتحه خواند
نا شناس 26 آذر 1390
آقای معلمی شما دیگه وسط دعوا نرخ تعیین نکنید
همه شمارو میشناسند و میدونند که شما دارید واسه چی اینهمه حرص و جوش میخورید!!!!!!!!!
به فکر خدمت باشید نه کسب قدرت به هر طریقی...........
شما هم اگر میتونستید تا الان کاری واسه نساجی میکردید چرا نکردید که همه مسوولین استان و کشور را محکوم میکنید که چوب لای چرخ میگذارند؟؟؟؟؟؟؟؟بنده از کارگرا نساجی هستم ولی تابحال شمارو در نساجی زیارت نکردیم تا درد دل خودمان را بگوییم-باز خدا پدر استاندار و نماینده ولی فقیه را بیامرزد که یک سرکشی تشریفاتی هم که شده داشتند-ملاقات با شما و دفتر شما هم که کار حضرت فیل هست-
لطفا اینقدر ادعای مردم داری نکنید
مجيدي 26 آذر 1390
ايا همان شرح اسلامي كه شما ها مي فرمائيد ، نمي گويد حقيقت را بگوئيد چه به نفع تان باشد چه به ضررتان ، پس با مردم صادق باشيد و حقيقت را بگوئيد انهائيكه مخل اين استان هستند و مثل علف هرز تابيده اند آنها را رسوا كنيد و نگذاريد در اين استان جولان بدهند ، ديگه اينكه دوستي فرمودند از اين نمايندگان خسته شديم اينها نماينده خود و خانواده و فك و فاميل خود هستند نه نماينده مردم زماني كه راي آورديند حتي جواب تلفن شما را هم نمي دهند و الان زمان نزديكي انتخابات گوشي موبايلشان روش و قربان صدقه مي شوند كه راي بگيرند ، اين نمايندگان در واقع به نظر من فقط به فكر منافع خودشان هستند و مردم و و افراد حوزه انتخابي شان ذره اي برايشان ارزش ندارند يعني درواقع اينها فقط نوك بيني خودشان را مي بينند حال اين مي خواهد ا... باشد ا... باشد ش... باشد و يا همين ي... كه اين همه شعار مي دهد برويد و جاده هاي روستاي در منطقه سوادكوه را ببنيد خيلي قول داده اند اين نمايندگان ولي هنوز كه هنوز هست جاده هاي قديمي تبديل به جاده ويبره و زلزله شده اند وقتي وارد آن جاده ها مي شوي انگار زمين لرزه اومده و ماشين و راننده بدبخت مسير دو سه كيلومتر را سيصد بار بين زمين هوا در معلق مي باشد اينها نماينده ما هستند خودت بخوان از اين حديث ................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 26 آذر 1390
حاج آقا سلام شما نماینده مجلس خبرگان رهبری استان هستی چرا فقط اعتراضت برای یک نقطه استان یعنی قایم شهرانجام می دهی .استان یعنی از گلوگاه تا رامسر .دنبال چی هستی
نا شناس 26 آذر 1390
بنده به عنوان یکی از نمایندگان کارگران ازبیانات شیوا وانتخاب هوشمندانه موضوع خطبه ها توسط جناب اقای معلمی وهمچنین از حسن نظرایشان واستاندار محترم وهمه عزیزانی که این روزها ضمن برحق دانستن مطالبات کارگران بر شرافت جامعه ی کارگری صحه گذاشتند صمیمانه تشکرمینمایم وابرازامیدواری میکنم درسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی وتدبیر دولت محترم وشخص رئیس جمهورعزیزوهمراهی وهمدلی همه خدمت گذاران استان وشهرستان برای همیشه مشکلات این صنعت دیرینه حل گرددانشاءالله باتشکر (نوبخت)
نا شناس 26 آذر 1390
عزیزان بیننده این سایت بنده بعنوان کسیکه درنمازجمعه حضور داشتم عرض کنم اقای معلمی دراین هفته بجز سخنانی که درحمایت ازحقوق عقب افتاده کارگران بود سخنی خاص یا به زعم بعضیها جهت دار نزدندبیائیم بخاطردنیای بعضی ها اخرت خود را فدا نکنیم ماکارگران سالها منتظرهماهنگی مسئولین برای پایان دادن به تراژدی غمبار وکهنه نساجی هستیم حال که همه یک حرف میزنند ماچرااتش بیار معرکه میشویم
نا شناس 26 آذر 1390
گسانی باید توبه کنند که در زمینه نساجی مردم را فریب دادند نه شجاعی
سعید باهو 28 آذر 1390
کارگران نساجی همشون معترض نیستند ...یه عده کمی هستند که همیشه دنبال فتنه انگیزی می باشند و خوراک تبلیغاتی اونور آبیها شدند ..مانند بی بی سی و صدای آمریکا و سایتهای صهیونیستی چون بالاترین و جرس و ...

آقای معلمی هم همیشه از این عده که در کوچه و خیابون راه بندان ایجاد میکنند و اعصاب مردم را بهم ریختند و شعار مرگ بر اکبری سر میدهندو ... حمایت میکنند ..
الان با این گندی که این کارگر نساجی زد حالا معلمی و دیگر اعوان و انصار میخوان جمعش کنند اما نمیتونند چون صدایش بد جوری در اومده

خداوند جای حق نشسته است ..این خدای اکبری بود که دامن اینها را گرفت
سعید باهو 28 آذر 1390
آقای معلمی :
اینهمه گفتی تا بگی که چرا اون روز نماینده ولی فقیه و استاندار رفتند بازدید شما را دعوت نکردند ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.